[P��esko�it navigaci]

Přihlásit se
Přihlásit se

Jméno Impreza se k nám definitivně vrátilo

Pátá generace Subaru Impreza oficiálně vstoupila na český trh  Základem je zcela nová platforma  Impreza nabízí vskutku zajímavé jízdní vlastnosti  K dispozici jsou dva zážehové motory spojené...

detail novinky

Modely Subaru XV a Impreza zazářily v testech Euro NCAP

- Nová platforma Subaru s mimořádnou tuhostí znovu potvrdila své kvality v oblasti bezpečnosti. - Po nejvyšším bodovém zisku v historii nárazových testů v Japonsku a špičkových výsledcích v USA získaly modely Impreza a XV plný počet hvězd také v...

detail novinky

SUBARU Levorg 1,6 GT výbava Sport - sleva 45.000 Kč

Nabízíme nový vůz SUBARU Levorg 1,6 GT výbava Sport za zvýhodněnou cenu  887.000 Kč s DPH, cenové zvýhodnění -45.000 Kč.

Maximální výbava - navigace, kožený interier, systém EyeSight, ...

Nabízíme zajímavé financování s 0% úrokem

Více infomací na tel. 608 442 000.

detail novinky


jste zde: úvodní » Novinky Subaru


Aktuality SUBARU Plzeň

ŠTAJF NA ARCTIC LAPLAND RALLY 2013 ANEB NECHTĚNÁ SEVERSKÁ DRAMATA

31.01.2013 |

Praha, Rovaniemi, Riga, 29.1.2013

ŠTAJF NA ARCTIC LAPLAND RALLY 2013 ANEB NECHTĚNÁ SEVERSKÁ DRAMATA

Zatímco loňská role nováčků Vojtěchu Štajfovi a Petře Řihákové na finské Arctic Lapland Rally vyloženě svědčila, letos je za polárním kruhem provázela smůla. Ta vyvrcholila závadou motoru a odstoupením, přesto se ale celý tým snaží udělat vše proto, aby technika byla opět v kondici pro nadcházející lotyšskou Rally Liepāja – Ventspils.   

Po loňských dobrých zkušenostech se závoděním v arktických podmínkách se rozhodl pražský pilot Vojtěch Štajf i v roce 2013 zopakovat svou severskou misi. Náhoda (v podobě nešťastného zranění Marcely Ehlové) tomu chtěla, že na sedadlo spolujezdkyně do vozu Subaru Impreza WRX STI opět usedla Petra Řiháková, takže bylo možné velmi dobře porovnávat letošní účinkování s minulým. Po testech, s jejichž organizací pomohl i u nás dobře známý Jani Paasonen, toto porovnání na první rychlostní zkoušce vyznělo skutečně velmi dobře. Oproti loňsku se tam s novým nastavením vozu posádka Štajf – Řiháková zlepšila o tři vteřiny na každém kilometru a když se jim podařilo na dalším testu i vyhnout se havarovanému autu Ukrajinky Tushkanové, zdálo se být vše na dobré cestě k úspěchu. Pak se ale děj severského dobrodružství začal otáčet nedobrým směrem. „Ještě na témž testu jsme měli defekt a protože na tamních tratích není jednak snadné najít bezpečné místo pro výměnu kola, jednak i vlastní výměna ve víc jak dvacetistupňovém mrazu mezi závějemi sněhu není žádná legrace, ztratili jsme propastných šest minut,“ popisuje náročné chvilky osmatřicetiletý jezdec. „Přesto jsme nesmutnili a dále pokračovali s vědomím, že naší úlohou je hlavně učit se a testovat před lotyšskou soutěží. V rámci testu jsme na závěrečné zkoušce první etapy zkoušeli i jiné mapy diferenciálů, což se bohužel vymstilo. Auto se stalo nedotáčivým a my s ním zavadili o sněhovou bariéru, která byla natolik pevná, že jsme rozbili světelnou rampu a také poškodili kapotu auta. Druhý den byla smůla završena, když jsme díky ztrátě z první etapy startovali hodně vzadu – proto jsme poměrně brzy dojeli pomalejší auto startující před námi, jeho posádka si nás ale údajně v sněžném prachu nevšimla, takže jsme za ním byli nuceni pokračovat až do cíle. Omlouvali se nám a my byli rozhodnuti v následující časové kontrole záměrně si nechat přidělit penalizaci za pozdní příjezd tak, abychom měli na trati více klidu, na to už ale nedošlo. Motor totiž řekl dost a když jsme analyzovali příčiny poruchy, došli jsme po konzultacích s místními k závěru, že se do sání dostalo větší množství rozvířeného sněhu, z čehož pak rezultovalo poškození ojnice. Bylo to pro nás velké zklamání, ale nedalo se nic dělat a museli jsme ze soutěže odstoupit…  

Zkrátka tak jak jsme si loni Arctic Rally užili, letos jsme na ní zažili spíše spoustu trápení a problémů. Začalo to vše už při příletu našich fanoušků, kdy pilot v Helsinkách nezvládl ideálně přistávací manévr a musel přistávat napodruhé, na shakedownu nás pak pozlobil mezinápravový diferenciál a my byli hodně rádi, že jsme vezli náhradní díly, posléze se nám poškodil i motor na našem autě pro seznamovací jízdy, no a našim doprovodům i ujel plánovaný trajekt, neboť si spletli v Helsinkách přístav… Naši fanoušci naštěstí prošli místní policejní kontrolou bez ztráty kytičky, naopak myslím, že svým povzbuzováním u trati si udělali dobré jméno a rozhodně naše výprava nebyla k přehlédnutí. Jsme rádi i za to, že pořadatelé nás sice ve startovce zařadili za Inessu Tushkanovou, ale po naší žádosti o přesun ve startovním pořadí nám za ní alespoň nechali tříminutový odstup. To se hodilo, protože jak jsem již zmínil, ukrajinská pilotka havarovala a její auto leželo chvíli v cestě, takže kdybychom jeli hned za ní, dost možná bychom do ní za zatáčkou narazili. Ve Finsku totiž zdaleka není zabezpečení tratě tak kvalitní jako u nás, i tato slavná soutěž mi v tomto směru spíše připomínala klubovou úroveň. Radiobodů je tam pomálu, samozřejmě nemají ani GPS v autech - no a přitom přestože jsme na jediné erzetě minuli osm havarovaných aut, sotva označených aspoň trojúhelníkem, o zastavení zkoušky vůbec nebyla řeč. Nicméně přesto to funguje a žádné větší problémy tam nenastávají. Dokonce mají i kategorii pro patnáctileté začínající piloty, kteří tak začnou sbírat na zdejších tratích tak rychle zkušenosti, že se pak místním zkušenějším jezdcům Středoevropan může vyrovnat opravdu jen stěží…

Teď jsme se přesunuli do Lotyšska a čeká nás pro změnu zcela neznámá soutěž. Loni se nám jako nováčkům dařilo ve Finsku, tak trochu doufáme, že obdobně se povede i premiéra v Pobaltí. Naši mechanici sem mezitím z Prahy dopravili náhradní motor, snad se jej podaří zamontovat do vozu včas před technickou přejímkou. Natrénováno máme, myslím, dostatečně, najezdil jsem na hřebech asi 300 kilometrů, a tak doufám, že se to odrazí i na výkonu. Tratě by nám měly snad vyhovovat více než ve Finsku, jen nás trochu zlobí počasí – přestože soutěž je postavena jako sněhová a i my jsme pro to nachystáni, teploty jsou nad nulou a jsme hodně zvědaví, co nás na tratích vlastně čeká. Oba s Petrou jsme navíc nachlazeni, i proto budeme potřebovat podporu také od fanoušků, třeba jen na dálku. Čeká nás totiž opravdu těžký úkol…“ Dodejme, že posádka Štajf – Řiháková bude mít na bílém hatchbacku Subaru Impreza WRX STI na druhé soutěži evropského šampionátu, Rally Liepāja – Ventspils, startovní číslo 20.

Videa z účinkování Subaru Czech Duck Racing Teamu na Arctic Lapland Rally 2013, pořízená společností FTJ video, jsou k vidění na youtube na adresách:

http://www.youtube.com/watch?v=Vo1x-mDimxo

http://www.youtube.com/watch?v=27-6AZXMEcw&list=UUWJDSsrP68kFBmuIKBrWCEQ&index=1

http://www.youtube.com/watch?v=wjulHWji_FU&list=UUWJDSsrP68kFBmuIKBrWCEQ&index=1

 

Karel Špaček, media team

detail novinky

Pozvánka na odjezdovou párty Budapešť-Bamako 2013

21.01.2013 |

Rádi bychom Vás pozvali na odjezdovou párty - dálkové rallye Budapešť-BAMAKO 2013.

Posádka závodního speciálu Jiřího Strejc a Míla Janáček se těší na Vaši návštěvu v našem autosolonu SUBARU v Plzni Doudlevcíh.

detail novinky

AUTWEC s.r.o. - autorizovaný člen sítě SUBARU

08.01.2013 | Tímto potvrzujeme, že naše společnost AUTWEC s.r.o. je plně autorizovaným členem distribuční sítě originálních náhradních dílů a příslušenství Subaru, který se zavázal podporovat cíle, firemní kulturu a zajišťovat trvale vysokou kvalitu služeb v...

detail novinky

Balíček doplňků pro SUBARU XV Active - zdarma

19.11.2012 |

Využijte výhodné nabídky a vybavte si vozy SUBARU XV Active navigací a dalším příslušenstvím viz letáček v příloze.

detail novinky

Záruka SUBARU 5 let

12.11.2012 |

SUBARU ČR A CARGARANTIE UZAVŘELY RÁMCOVOU DOHODU - PŘI KOUPI VOZIDLA SUBARU ZÍSKÁ ZÁKAZNÍK TAKÉ ZÁRUKU NAVAZUJÍCÍ NA ZÁRUKU NA NOVÝ VŮZ

Majitelé nových automobilů značky Subaru zakoupených od 15. října 2012 získávají automaticky také 24 měsíční záruku navazující na záruku na nový vůz, která začne běžet po uplynutí záruky výrobce. Zákazník je tak chráněn před nepředvídanými náklady na opravy celkem pět let od první registrace vozidla.

Tato záruka patří ke standardním službám poskytovaným při koupi vozidla. Pokrývá téměř všechny díly vozidla kromě malého počtu výjimek, k nimž patří například typické opotřebitelné díly (pneumatiky atd.). Lze ji sjednat na všechna nová vozidla značky Subaru do 3,5 tun. Při uplatnění záručních nároků hradí CarGarantie mzdové a materiálové náklady v plné výši, aniž by zákazník musel platit jakoukoli akontaci. Při cestách na dovolenou a pracovních cestách platí záruka v celé Evropě. Záruka navazující na záruku na nový vůz je vázána na vozidlo, a proto ji lze při pozdějším prodeji převést na nového majitele vozidla.

detail novinky

15% a 20%sleva SUBARU Forester 2,0D Active - poslední kusy

01.01.2013 |

Využijte této mimořádné nabídky a pořiďte si Forestera MR 2012 za vyjímečnou cenu. 

SLEVA 15% na skladové vozy - cena 650.000 Kč s DPH v černé, stříbrné, modré barvě nebo

SLEVA 20% na vůz v zelené perleti -cena 612.000 Kč s DPH pouze 1 ks

.... objednávejte na tel. 608 442 000

detail novinky

Naše akce - zdarma sada zimních kol

04.10.2012 |

Využijte této akce a  zístejte zdarma sadu zimních kol, tato akce platí při objednání modelu XV, Legacy a Outback - skladové vozy MR 2012

detail novinky

15. let našeho autosalonu AUTWEC v Plzni - SLAVTE S NÁMI

13.08.2012 |

Slavte s námi ... 15 let našeho autosalonu AUTWEC v Plzni.

Dárek pro Vás prodloužená záruka na 5 let. Více informací na tel. 608 442 000.

detail novinky

SUBARU XV SBÍRÁ VAVŘÍNY- OCENĚNÍ "AUTOMOBIL 4x4 ROKU 2012"!

14.06.2012 |

Krásný dárek na oslavu 40. výročí pohonu Symmetrical AWD. Po dvou vítězstvích za sebou modelu Forester v roce 2008 a 2009, po broznovém ocenění pro Outbacka v roce 2010, se ocenění "Automobil 4x4 roku 2012" dostalo i novince Subaru XV, a to jak v absolutním pořadí tak i ve své kategorii SUV do 750 000 Kč, jistě i díky vaší podpoře a hlasování. Děkujeme! Oblíbenost a dominanci Subaru mezi osobními vozy s pohonem všech 4 kol potvrdily i další výsledky - v kategorii Osobní 4X4 do 1.1 mil. Kč se na druhém místě umístila Subaru Impreza a na třetím místě Subaru Legacy, v kategorii sportovní 4X4 se na prvním místě umístilo ultimativní Subaru WRX STi.

V inovovaném 11. ročníku ankety Automobil 4x4 roku 2012 v České republice bylo nominováno mnoho automobilových novinek v celkem 9 kategoriích. Více informací v přiložené tiskové zprávě vyhlašovatele ankety nebo na linku zde (prolink na http://www.auto4x4.cz/z-redakce/auto-4x4-2012-vysledky-ankety/ .


detail novinky

ŠTAJF chce UKONČIT SMOLNOU SÉRII

25.05.2012 |

 ŠTAJF chce UKONČIT SMOLNOU SÉRII

Posádka Subaru Czech Rally Teamu bude mít na nadcházející českokrumlovské soutěži svou premiéru. Totiž ač je to k nevíře, Vojtěch Štajf a Marcela Ehlová dosud tento tradiční podnik neabsolvovali nikdy spolu. Společně teď věří, že právě na jihu Čech protrhnou smůlu, která na posledních podnicích tým provázela.

Několikatýdenní přestávku od minulého startu využil Subaru Czech Rally Team k důkladné přípravě svých vozů. Se starším modelem N11 se vrací na tratě Mezinárodního mistrovství ČR v rally Petr Kačírek s Bohumilem Černochem a jejich základním úkolem bude dostat se do závodnické pohody a dovést vůz Subaru Impreza WRX STI zdárně do cíle. Přece jen vyšší ambice mají Vojtěch Štajf s Marcelou Ehlovou, kteří v modernějším hatchbacku stejné značky hodlají útočit na čelní příčky ve třídě 3. „Moc si ale především přejeme zajet konečně soutěž bez potíží,“ neskrývá rozčarování z průběhu minulých závodů pražský pilot. „Dáme teď ještě šanci našemu letošnímu designu, ale je fakt, že v oranžovočerných barvách se nám zatím příliš nedaří. V létě by mělo být dostavěno naše nové auto, s ohledem na předešlé výsledky teď vážně zvažujeme, že jej opět naladíme do modrobíla. Teď ale samozřejmě pojedeme ještě s tím hatchbackem, na který jsou naši fanoušci letos zvyklí.

Do Českého Krumlova jsem se moc těšil, vždyť loni jsem právě tady zajel svůj nejlepší výsledek domácí sezóny. Tehdy jsem v těžkých podmínkách dojel do cíle šestý absolutně a získal i skalp zkušeného Arazima, čehož jsem si patřičně považoval. I proto mne moc mrzí, že Václav bude letos na startu chybět, tradičně právě jeho časy byly pro mě měřítkem. V naší třídě bude ale i tak velké množství těžkých soupeřů, se kterými se hodláme poměřit. Snad nám pomohou i dvě jedničky v našem startovním čísle 11. Minulé dvě soutěže jsme totiž měli na dveřích dvanáctku, a ta nám moc štěstí nepřinesla. Šestka, tedy polovina z dvanácti, nepomohla ani Mirkovi Jakešovi v Hrádku – a tak uvidíme, zda teď s jiným číslem smůlu prolomíme. Co se Mirka týče, přáli bychom si, aby ještě letos dostal někde šanci se s naším autem svézt. Zřejmě to ale bude až poté, co dostavíme nový vůz, v tuto chvíli je situace trochu složitá a aut máme málo,“ zamýšlí se nad dalším průběhem sezóny Štajf.

Jeho spolujezdkyně Marcela Ehlová už sice jihočeskou soutěž absolvovala, to bylo ale po boku Karla Trojana a Jana Jinderleho. „S Vojtou to bude v Českém Krumlově premiéra, zároveň tak zkompletujeme sbírku společných startů – na všech ostatních domácích soutěžích už jsme spolu jeli. Moc se těším a doufám, že to tentokrát klapne. Na smůlu minulých soutěží musíme zapomenout, čeká nás ještě v sezóně spousta závodů, kde můžeme získat pořádnou kupu bodů.“

Karel Špaček

media team

detail novinky

Autwec s.r.o.

Útušická 3, 301 00 Plzeň | Tel: 377 473 935 | Fax: 377 470 879 | Mobil: 777 253 001 | E-mail: info@autwec.cz

© Všechna práva vyhrazena AUTWEC s.r.o. Autorizovaný prodejce a servis Subaru - Subaru, Autobazar subaru

Tvorba webových stránek na míru ANT studio